Притежателите на варанти на „ФеърПлей Пропъртис АДСИЦ“ са упражнили общо 3 400 000 броя от тях, съобщават от дружеството чрез Бюлетин Investor.bg.
В резултат са записани 3 400 000 акции с обща емисионна стойност 3 400 000 лева (1 лева за всяка) и номинална стойност 1 лев за брой, които са изцяло внесени по набирателната сметка за увеличението на капитала на дружеството.
Подписката е приключила на 16 ноември и увеличението на капитала се счита за успешно, посочва се още в съобщението.
Общият брой неупражнени варанти на „ФеърПлей Пропъртис“ е 219 517 800 броя.
Предстои вписването на увеличението на капитала на дружеството в Търговския регистър. Акциите ще бъдат допуснати и до търговия на Българската фондова борса (БФБ).
Това е второто увеличение на капитала на „ФеърПлей Пропъртис“ АДСИЦ чрез упражняване на варанти тази година. В средата на годината компанията обяви, че капиталът ѝ се увеличава с 12,5 млн. лева в резултат от упражняването на варанти при емисионна стойност от 1 лев за нова акция.
Компанията ще използва средствата и от двете увеличения за придобиване на административни сгради.
Свързани компании:


Как ще подаваме данъчни декларации след приемане на еврото?
Умеров: Постигнахме реален напредък по време на разговорите в Берлин
Нов астероид и мистериозен обект приближават Земята през декември 2025
Броят на левовете в обращение намалява
Башар Асад живее в „луксозно изгнание“ в Москва
На мен няма да ми се случи: Под 10% от имотите в България са застраховани
Макрон рискува да погребе завинаги споразумението с Меркосур
Дебатът на пазара на облигации за курса на Фед през 2026 г. набира скорост
Руският петрол се продава с "най-голяма" отстъпка в Китай след санкциите
ЕС: Китай започва издаване на общи лицензи за редкоземни елементи
Кой печели и кой губи на българския пазар през 2025
Шофьорка обърка педалите и скочи в пълен с хора басейн
Jeep Wrangler получи специална версия
Как Tesla печели невидимата война срещу шума
Пет коли, в които да инвестирате догодина
Класически рецепти за Игнажден на 20 декември
Европа започва да се учи как да сваля дронове
Защо полетът на бомбардировача B-2 Spirit струва толкова скъпо?
Как американската товарна жп индустрия стана по-мръсна от въглищните електроцентрали